Wednesday 12 October 2011

:-)

syukur alhamdulillah.....aku dipertemukan dengan dia......sepanjang bersama byk aku pelajari tentang erti kehidupan.....kesetian dan kejujuran.....saat diucapkan sayang..hatiku berbunga..saat diucapkan rindu..hatiku gembira..saat diucapkan cinta..hatiku menangis gembira....dan saat dirinya berjanji ingin sama2  mengharungi kehidupan ini....hatiku tersentuh.....dan saat yg paling aku terkedu..saat dia membisikkan kalimah2 cinta..hatiku terdetik....YA ALLAH..terima kasih pertemukan kami........aku bukan ingin mengagung2kan dia.....kerna aku tau hadirnya dia disisiku atas kehendak ILAHI....perginya dia dari sisiku juga atas kehendak YANG MAHA ESA......aku tau semuanya hanya pinjaman untuk meneruskan kehidupan yg tidak kekal....namun..aku teramat bersyukur kerna ALLAH membuka pintu hatiku dan dia saling menerima keadaan diri yg serba kekurangan.....aku jua bermohon pada ALLAH menetapkan hatiku dan hati dia agr sentiasa dilimpahi dengan kasih sayang dan kejujuran....aku sentiasa berdoa agar hubungan ini kekal hingga ke akhir hayat..kerna dia amat kusayangi.............insyaallah.....

No comments:

Post a Comment