Friday 14 October 2011

jejalan di alamanda

hai...fuhhh...penat..g jalan2 alamanda..hari ni kan rehat lame ckit..kOl 2.45 pm baru masOk keje..sO g la cuci2 mata..kebetOlan duit Ot dah masOK..huhuhu...kayO..mak cik kayO...huuhuhuh...eleh..tk de kayenyer..kayap aderlah...hahahah...nk daptkan duit Ot tu pOn  jenOh mulOt ni nak nelepOnG tnye..huhuhu...alhamdulillah la dapat jugk hari nih.........sO pegi alamanda tk ade maknanyer nak singgah mc dOnalds...perOt pun dah kenyang makan bekal nasik gOreng ayam crispy hari ni...sedap dan lazat,,,...huhuhuu....sO pergilah  temankan DY belikan sOmething special untOk  en sOami dia la..ala..minggu depan nnti en sOami dia nk datang..tu kene siap2kan diri dari atas sampai bawah....hahahhahahahahah........tu tk campO dia nk beli lOsyen...mandian lagik tuh...kihkihkihkih...nnti aku tk tau la cm ner plak.......beli barang2 ckit kat care4...tetiba sakit perOt yg amat..memulas2 lagik..sO aku g buang sisa kumbahan dulu lah...kepala pOn tetiba jerk pening...aisehhhh...pOtong betOl la...baru nk cuci2 mata....aku pOn beli la jerOk timbang...amik ckit pOn dah RM5.69....mahal seh.......semua barang2 mahal skarang nih..ape lah........tak berbelanja banyak pOn kali nih...berjimat jermat....kat care4 aku habiskan RM6.80 jer...aku beli tisu ngn jelly strawberry.......bagus aku kali nih..jimat2....hahhaha.....tapi mase nk jalan turun parking singgah kat famous amos jap..teringin nk makan coklat yg cam en Qaseh hadiahkan tuh...sO rembat satu...RM15.90 tag dekat kOtak..tapi tetiba jerk jadik RM18.90....ambOi...main kOtOr nampak....aku cakap la kat cashier tuh...dia pOn tukar rege balik..tu pOn lambat cam sesemut..ish....DY belanja aku aiskrim famous amos......perisa baby blue.....rasenyer...blueerrrrwerrkkkkkkkkkkk...hihihi...tak sedap sgt pOn untuk tekak aku..makin pening ader lah..cam banyak perwarna jer....DY plak amik perisa ape ntah...berry2  gitu.....ape ntah....DY sempat la beli sushi..mengidam ker aper puan????hahahahahahahhahaah.......................


perisa baby blue...


aku punyer


ntah perisa aper aku luper..tapi rase vanilla ngn rasberry kOt....DY punyer...


jerOk timbang...kO nengOk rege tuh.....


jerOk kelubi dia mak aiiiihhhhh...pahit lelepang.....


teringin..ngeeeeeee..


puan punyer...ader pe2 ker...wakakakka....

No comments:

Post a Comment